بهترین گروه تبلیغات رایگان

  • ۰
  • ۰

بهترین گروه تبلیغات رایگان

مهم ترین دلیلی که مسئولان روابط عمومی (بهترین گروه تبلیغات رایگان) باید تفاوت بین تبلیغات و روابط عمومی را به درستی تشخیص دهند، این است (بهترین گروه تبلیغات رایگان) که اگر آن ها بدون توجه به این تفاوت ها و بدون لحاظ کردن آن ها، (بهترین گروه تبلیغات رایگان) به فعالیت بپردازند، به تدریج فعالیت های شان از ماهیت اصلی خود دور شده (بهترین گروه تبلیغات رایگان) و رسالت واقعی بخش روابط عمومی را که ارتباط اثرگذار با مشتریان،(بهترین گروه تبلیغات رایگان)  کارمندان و به طور کلی مخاطبان یک سازمان است را فراموش می کنند(بهترین گروه تبلیغات رایگان)  و بدتر از آن، به سمت صرفا فعالیت های تبلیغاتی پیش می روند(بهترین گروه تبلیغات رایگان)  که نتیجه ی آن هم می شود یک روابط عمومی ضعیف و فاقد اثربخشی بر سازمان.(بهترین گروه تبلیغات رایگان)  علاوه برآن از آن جایی که سلطه بر مخاطبان (بهترین گروه تبلیغات رایگان) از ویژگی های فعالیت های تبلیغاتی است، روابط عمومی سازمان هم به سمت و سوی این سلطه طلبی (بهترین گروه تبلیغات رایگان) بر مخاطبان در زمینه های مختلف می روند (بهترین گروه تبلیغات رایگان) درحالی که در فعالیت های روابط عمومی، ارتباط همراه با مشارکت (بهترین گروه تبلیغات رایگان) به عنوان یک ارزش درنظر گرفته می شود. نبنا براین برای جلوگیری از اشتباه (بهترین گروه تبلیغات رایگان) در مسیر فعالیت های روابط عمومی سازمان و برای آن که بتوانیم(بهترین گروه تبلیغات رایگان)  یک روابط عمومی موثر بر اهداف سازمان داشته باشیم، باید در همان ابتدای کار، (بهترین گروه تبلیغات رایگان) تفاوت تبلیغات و روابط عمومی را برای کارمندان این بخش مشخص کنیم و(بهترین گروه تبلیغات رایگان)  حتی شاید لازم باشد در این زمینه، یک دوره ی ضمن خدمت هم برگزار گردد. (بهترین گروه تبلیغات رایگان) مطمئن باشید ارزش آن را خواهد داشت!

درادامه ی مطلب همراه ما باشید





حالا که تا حد زیادی با روابط عمومی و تبلیغات آشنا شدید(بهترین گروه تبلیغات رایگان)  و تعریف آن ها را دانستید، به خوبی می دانید که هم تبلیغات(بهترین گروه تبلیغات رایگان)  و هم روابط عمومی، جامعه ی هدف شان، افکار مردم و اذهان عمومی است. (بهترین گروه تبلیغات رایگان) درواقع همان « افکار عمومی». قصد هردوی آن ها هم ایجاد (بهترین گروه تبلیغات رایگان) یک تاثیر موثر و عمیق بر آن است تا از این طریق بتوانند به(بهترین گروه تبلیغات رایگان)  نتایجی که می خواهند برسند. ( یعنی مردم را به صورت غیر مستقیم(بهترین گروه تبلیغات رایگان)  به کاری که می خواهند وادار کنند). شاید بگویید گیج شئه اید. بالاخره شبیه هستند یا خیر؟ (بهترین گروه تبلیغات رایگان) در این صورت به شما خواهم گفت، کلیات مخاطبان و مقصد آن دو یکی است(بهترین گروه تبلیغات رایگان)  ما در جزییات پیامی که قصد نفوذ آن را در ذهن مخاطب دارند (بهترین گروه تبلیغات رایگان) و در مخاطبان شان و همچنین هدفی که از این نفوذ دارند، با هم متفاوت است.(بهترین گروه تبلیغات رایگان)  درادامه این تفاوت ها را توضیح می دهیم تا ذهن شما روشن تر شود:(بهترین گروه تبلیغات رایگان) 

1.       تبلیغات و روابط عمومی از نظر هدف چه تفاوتی باهم دارند؟

تفاوت هدف روابط عمومی و تبلیغات بسیار زیاد است (بهترین گروه تبلیغات رایگان) اما در این پست و پست بعدی، به اختصار به 8 مورد آن اشاره می کنیم:(بهترین گروه تبلیغات رایگان) 

·         به نظر خود شما ما در تبلیغات (بهترین گروه تبلیغات رایگان) به دنبال چه هستیم؟ قطعا می گویید تاثیرگذاری. درست است.(بهترین گروه تبلیغات رایگان)  خب برای چه به دنبال تاثیر گذاری هستیم؟ اگر می خواهید(بهترین گروه تبلیغات رایگان)  بگویید برای افزایش نفوذ در ذهن مخاطبان، (بهترین گروه تبلیغات رایگان) بازهم درست گفته اید... اما نفوذ برای چه؟ برای متقاعد کردن مخاطبان (بهترین گروه تبلیغات رایگان) به کاری که ما می خواهیم. که قطعا انجام (بهترین گروه تبلیغات رایگان) آن کار از طرف مخاطبان، برای ما دارای منافعی خواهد بود.(بهترین گروه تبلیغات رایگان)  زمان آن هم اصلا برای مان مهم نیست، ممکن است(بهترین گروه تبلیغات رایگان)  در مدت کوتاهی این تبلیغات انجام گیرد و ممکن است پیوسته باشد.(بهترین گروه تبلیغات رایگان) 

درحالی که در روابط عمومی ما میخواهیم (بهترین گروه تبلیغات رایگان) ارتباط خوب و پایداری با مخاطبان برقرار کنیم. یعنی هم تداوم برای ما مهم است(بهترین گروه تبلیغات رایگان)  و هم هدف که همان ایجاد ارتباط دوطرفه و در قالب گفت و گو است.(بهترین گروه تبلیغات رایگان) 

 


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی